tiistai 21. elokuuta 2012

Keppari vallankumous

Jos tunnet pakottavaa tarvetta ostaa itsellesi tai ystävälle tai lapsenlapselle tai lapselle tai muuten vaan keppihevosen, niin ota yhteyttä. Kepparit on kokonaan käsintehty kotimaisesta villasta huovuttamalla. Kaikissa on keppi  mukana vaikka sitä ei kuvissa näykään. Ovat siis täysin valmiita ratsastamiseen.

Minun nimeni on Pinkero.
Olen ihan oikea prinsessa.
Olen syntynyt 6.10.2011.
Tykkään siitä kun hienoa harjaani
silitetään.
Vaikka näytän kauniilta niin tykkään
silti liikkua maastossa. Mutta
rakastan myös kauneuskilpailuja.
Huolehdin hyvinvoinnistani
juomalla ruusuvettä.
Mutta aina silloin tällöin innostun
syömään todella paljon lakritsia.
Se on niin nam.

Minun nimeni on Noelle.
Olen syntynyt 5.6.2011.
Olen luonteeltani vilkas ja seurallinen.
Välillä kuitenkin vaivun omiin ajatuksiini
ja tykkään vaeltaa mielikuvitusmaailmassa,
vähän niin kuin Peter Pan.
Olen hyvin sopeutuvainen ja
rakastan uusia tilanteita ja ihmisiä.
Rakastan sadetta. Varsinkin kesällä.
Juon paljon maitoa ja syön sen kanssa selleriä.

Minun nimeni on Leo.
Olen syntynyt 5.9.2011.
Olen luonteeltani rohkea kuin
leijona. Ehkäpä siksi, että harjani
on melkein samanlainen kuin
leijonalla.
Tykkään vaeltaa maastossa.
Mitä vaikeampi maasto sen parempi.
Ja vaelluksen jälkeen saunaan.
Ja saunan jälkeen minun lempparia,
kuumaa kaakaota.
Mutta ei vaahtokarkkeja.

Minun nimeni on Lenni.
Olen syntynyt 5.9.2011.
Olen luonteeltani erittäin kiltti ja 
tykkään lapsista tosi paljon.
Rakastan kertoa tarinoita ja minulla
on hyvä mielikuvistus. Kesällä
tykkään maata riippukeinussa ja 
välillä teen pieniä pyrähdyksiä
omalla pihalla.
Mielijuomaani on kuuma kaakao ja
sen päällä paljon vaahtokarkkeja.

5 kommenttia:

  1. Oi miten ihastuttavan blogin löysin täältä. T. Sny nro 58

    VastaaPoista
  2. Wow, mitä keppiheposia, upeita! T: Sny-parisi

    VastaaPoista
  3. Kiitos, tein nämä opinnäytetyönä viime syksynä. Nyt vievät tilaa täällä kotona ja olisi kiva saada ne jollekin joka keksii niille ihan oikeasti käyttöä.

    VastaaPoista