maanantai 20. elokuuta 2012

Jotain kuitenkin

Jotenkin tämä blogin päivittäminen ei nyt ole innostanut. Mä olen tehnyt, lähinnä neulonut vaikka mitä joten aiheista ei olisi ollut pulaa mutta kun ei saa aikaiseksi nii ei saa. Tänään kuitenkin valmistui matto, pieni mutta kuitenkin, ensimmäinen jonka olen tehnyt itse niin alusta asti, että kokosin jopa kangaspuutkin. Hiukka meni aikaa miettiessä miten ne kuuluu olla mutta hyvä tuli :-) 

Jotenkin tänään kun kudoin tuota mattoa muistin taas kuinka rentouttavaa se on. Ja kun mulla on loimia ja kuteita vaikka kuinka paljon niin seuraavaksi pitääkin suunnitella keittiöön joku ei niin normi matto. Tästä ensimmäisestä tuli aika normi. Mutta keltanen kuitenki, se kun on mun lempiväri. Tosin matto menee poikani keittiöön.

Ja tietokoneella saan kyllä kulutettua liikaakin aikaa. Koukutin taas itseni uuteen juttuun.
Blipfoto, The daily photo journal. Ajattelin ottaa 365 projektin eli kuva joka päivä. Saa nähdä onnistuuko. Mun mielestä tämäkin (no mikä ei olis) on hieno juttu, itse hahmotan maailmaan paremmin kuvien kun sanojen kautta.

Nii ja tietenkin olen mukana SNY2012 jutussa. Ja Postcrossingin aloitin taas pienen tauon jälkeen. Merimieskirkollekin pitäisi villasukkia neuloa, kunhan vaan saan lankoja. Facebookiinkin olen ryhmiä perustanut, sukujuttuja. Luokkakokous pitäisi myös järjestää, ei vaan löydy vanhoja kuvia mistään, ei muuten muista ketä oli samalla luokalla.

Mä kun olen jotenkin ajatellu, että en saa mitää aikaan mutta hei määhän teen vaikka mitä. Huomaa kyllä, että en ole tällä hetkellä töissä. Opiskelua olen taas miettinyt, jos vaikka markkinointiviestintää. Tää on tällaista diipa daapaa....onkohan tässä bloggaamisessa loppujen lopuksi mitään järkeä? Mutta hyvää tässä lienee se, että kerrankin tuli mietittyä mitä mää nykyään oikeesti teen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti